kokos
Administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Sob 21:56, 03 Lis 2007 Temat postu: REGULAMIN |
|
§1 Zasady ogólne:
1. Forum http://www.mlodzipolonisci.fora.pl jest przeznaczone dla studentów filologii polskiej Uniwersytetu Śląskiego, którzy swą naukę na pierwszym roku tejże uczelni rozpoczęli w październiku 2007 roku oraz dla studentów tego kierunku na innych uczelniach w celach zapoznawczo-edukacyjno-rozrywkowych.
2. Każdy internauta pragnący dołączyć do forum, zobowiązany jest do dokonania rejestracji.
3. Podczas rejestracji należy podać nick, który nie może w swojej treści zawierać słów obrażliwych ani adresów internetowych, adres e-mailowy, widoczny jedynie dla administracji forum, oraz hasło, niewidoczne dla nikogo.
4. Podanie pozostałych informacji arkusza rejestracyjnego jest dobrowolne, jednak uprasza się o podawanie w nim prawdziwych danych lub pozostawienie pól niewymaganych pustych.
5. W przypadku zapomnienia przez użytkownika hasła, należy skorzystać z opcji "zapomniałem hasła". Posiadanie dwóch kont jest zabronione. Konta zdublowane są usuwane bez ostrzeżenia.
§2 Zasady użytkowania forum:
1. Zabrania się używania słów powszechnie uznanych za wulgarne i obraźliwe, jak też i odnoszenia się w sposób uwłaczający do innych użytkowników forum. Działania takie będą prowadziły do przyznawania ostrzeżeń, a w przypadku nagminnego łamania reglaminu - do usunięcia konta użytkownika z dożywotnią lub określoną czasowo banicją na nowe rejestracje.
2. Na forum obowiązuje pełne równouprawnienie wszystkich użytkowników, bez względu na posiadane rangi i uprawnienia.
3.Nabijanie postów jest surowo zabronione. Nie wolno pisać posta pod postem, należy używać opcji "edytuj".
4. Na forum szanujemy zasady polskiej ortografii i interpunkcji, jak na polonistów przystało. Osobom tłumaczącym się dysleksją przypominamy o opcji korekty wpisywanego tekstu w Wordzie.
5. Na forum zabrania się umieszczania treści szkodliwych, tj. dotyczących rasizmu, faszyzmu, antysemityzmu, pornografii itp.
6. Wszelkiego rodzaju sprawy o charakterze prywatnym należy rozwiązywać poza forum lub z użyciem prywatnych wiadomości.
7. Spamowanie na forum jest zabronione.
8. Należy trzymać się tematu przewodniego. Offtopowanie nie jest mile widziane. Jeśli użytkownik ma do powiedzenia coś ciekawego, a nie związanego z tematem, zobowiązany jest utworzyć nowy temat.
9. Tematy należy tworzyć w działach dla nich przeznaczonych. Przed zadaniem pytania, należy sprawdzić, czy dany wątek nie został już poruszony. Uprasza się o to, by nazwy tematów odzwierciedlały ich treść.
10. Problemy techniczne związane z pracą forum należy zgłaszać bezpośrednio do administracji po uprzednim zapoznaniu się z działem FAQ.
§3 Postanowienia końcowe:
1. Każdy użytkownik forum zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem i przestrzegania go.
2. Nieprzestrzeganie regulaminu będzie karane ostrzeżeniami, usunięciem konta, a w ostateczności banem.
3. Regulamin wchodzi w życie z dniem 4 listopada 2007 roku.
Ostatnio zmieniony przez kokos dnia Sob 14:34, 15 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|